dimecres, 23 de març de 2011

autopromoció

Sóc una mica reaci a fer aquestes coses. Sovint faig llargues relacions de llocs on podria presentar els meus treballs però sempre acabe oblidant que ho he de fer I es compleixen els terminis sense que envie res. Una estranya peresa assetja la meua decisió d’il·lusionar-me.  I quan per fi m’he decidit, faig servir treballs antics, que demanen a crits una bona revisió i que jo només em dedique a sargir, per damunt, a pentinar-los precipitadament perquè facen bona pinta, incapaç de pensar que allò té el valor que m’agradaria que tingués. Després passa, com és el cas, que quan em sorprenen amb un reconeixement, com ara el fet de declarar-me finalista, com ha decidit el jurat del 14è Premi de literatura curta per Internet Tinet (Premis Literaris Ciutat de Tarragona 2010) i publicar-me en el seu recull de contes, sempre trobe que mancaven certs canvis per arrodonir la peça. Com si estiguéssim davant del fill que surt per algun compromís, i trobem de sobte que duu els cabells molt llargs, o la roba no li escau del tot, o podria haver-se canviat el calçat per un altre més adient... Coses de la paternitat, supose. Bé, ara ja està fet. El llibre, “El matí i altres contes”, arreplega la narració de la guanyadora, Laia Alsina Ferrer, i dels altres 14 finalistes, entre els que jo m’hi compte, amb el meu “Epíleg” (que no tanca el llibre, malgrat el títol, ep!). La presentació en societat serà el proper 9 d’abril, a la Llibreria de la Rambla, de Tarragona, a les 19 hores. Esteu tots convidats a anar-hi. La meua dona i jo hem decidit donar-nos el gust de deixar-nos caure i, si la cosa no s’espatlla a última hora, gaudir-ne una mica. (A més, jo no puc ressistir-me a anar a una llibreria...).

11 comentaris:

Puigcarbó ha dit...

enhorabona, a vegades penso que ens falta una mica d'autoestima, i si no et presentes a algun lloc no sabrás mai si ho has fet bé o no.

Vida ha dit...

Moltíssimes felicitats!!!!!

Carles ha dit...

A mi també hem passa això d'anar deixant-ho..., així que t'entenc molt bé.
L'Enhorabona per la publicació i, sobretot, perquè m'agrada com escrius.

Anònim ha dit...

Moltíssimes felicitats!!! Fantàstic!!!
Esperança C.

Carolina ha dit...

La més sincera enhorabona. Tinc que dir que de vegades, la revisió d'un text soles li lleva la espontaneitat que en un moment donat ens ha fet escriure una determinada cosa.

Arrisca i potser perdràs però també cap la possibilitat de: i si guanye?

Xavier Aliaga ha dit...

Autopromoció ben justificada, ja ho crec. Ja sabem que estem en l'era Internet i tot això, però no em digues, Josep Manel, que no dóna gust tindre obra publicada en format físic?

Enhorabona, amic, una abraçada molt gran!

Carme ha dit...

Enhorabona, Josep Manel.

ls mirem massa, i som massa exigents amb ells. :)

Clidice ha dit...

I mira que si per tu fos mai estaria acabat un text :) L'enhorabona, perquè sé que et fa molta il·lusió. A veure si puc escapar-me i saludar-vos :)

novesflors ha dit...

Enhorabona i a gaudir Tarragona.

Pere ha dit...

En Puigcarbó
... sempre té raó.

Enhorabona per la publicació del teu conte.

Bona nit Josepmanel.

Jesús M. Tibau ha dit...

felicitats. I llàstima, jo estaré a la mateixa llibreria però dos dies després