dilluns, 4 de setembre de 2017

per exemple

                                                                                         "Noto com l'essència feliç
                                                                                         es manifesta en les insignificances"
                                                                                                                           ANNA GUAL
                                                                                                                             De "Molsa".


El dit del record va assenyalant-me els buits a cada estança de la memòria. Em treu, per exemple, els teus braços plegant els llençols rentats i, a l’altra cantó de la tela, els meus ulls mirant el fons de la casa que ets i la llum que va habitant-me.

Els teus moviments, per exemple, precisos sobre el marbre de la cuina. El teu plor de cebes tendres. La flaire de la tendresa feinejada entre perols i plats i safates d’aquell aixovar que improvisàvem.

El teu cap, per exemple, deixat caure sobre el coixí fosc del sofà mentre dorms aliena al  món i les seues hostilitats llunyanes, a la vora dels meus dits lliscant per la pell daurada de les teues cames.

El teu cos, per exemple, a sobre del meu, per treure’l de la darrera nit compartida. Els teus dits despullant-me a pessics la mandra. La teua veu feta de vidres que riuen. Aquell bon dia que em matineja de promeses.


Tot de coses simples, petits detalls, habituds que extraordinàrien la vida i donen sentit a aquesta cosa que tenim sense identificar i podríem dir estima, per exemple.